Audi RS4 Avant

Modelem Audi RS4 Avant se Audi po svém slušném úspěchu vrací k samotným kořenům řady RS 4, jelikož jak je známo, její první generace RS se vyráběla výhradně a právě v provedení Avant. Zajímavostí nepochybně je, že i když se Audi RS4 Avant první generace vyrábělo jen necelé dva roky, prodalo se přes šest tisíc kusů. Audi RS 4 Avant má typickou jednodílnou masku chladiče s charakteristickou HERO strukturou výplně. Od běžných modelů řady Audi A4 se RS 4 Avant odlišuje dalšími přídavnými otvory v dolní části masky i nárazníku pro větší přívod vzduchu k motoru a brzdám. Audi RS4 má i speciálně pro tento model vyvinutá litá kola, výrazně vyklenuté podběhy a aerodynamicky tvarované dveřními prahy. Zadní část vozu je charakteristická svým masivním, až takřka k zemi protaženým nárazníkem s dvojicí velkých nepřehlédnutelných oválných koncovek výfuků a zajímavým střešním spojlerem. Audi RS 4 Avant, stejně jako Audi limuzína RS 4, má v porovnání s běžnými modely Audi A4 až o 30 mm snížený podvozek a širší rozchod kol vpředu i vzadu automobilu. I přes ryze sportovní ráz automobilu se Audi RS4 Avant tváří jako plnohodnotný velmi praktický vůz pro běžné každodenní používání. Variabilní zavazadlový prostor nabízí celou řadu konfigurací a možností předělu a uspořádání. Do zavazadlového prostoru se tak vejdou předměty široké až jeden metr! Velikost prostoru tradičně můžete navyšovat sklápěním dělených zadních sedadel.